بی آشیونه

بی آشیونه

♥♥♥ اس ام اس - دلنوشتـــــه ها - شعر - داستان - عکس نوشته - سرگرمی - گالری - جک و لطیفه - عاشقــــــــــــــــــــانه ها ♥♥♥
بی آشیونه

بی آشیونه

♥♥♥ اس ام اس - دلنوشتـــــه ها - شعر - داستان - عکس نوشته - سرگرمی - گالری - جک و لطیفه - عاشقــــــــــــــــــــانه ها ♥♥♥

اس ام اس سری سوم

 

هرچه میخواهی بگو

تنهاحرف چشمانت راقبول دارم

 

**********

 

سیگاراول صبح یعنی

یا فوق العاده خوشحال یا اصلا نخوابیده ای

 

**********

 

هنوزتوبودی که او امد

هنوزتوهستی او هم هست

من دیگرنیستم اما

 

**********

 

پشت دیوارکج فاصله ها پنهانیم

معنی غربت دل رابه خدامیدانیم

گرچه دوریم زهم باهمه خاطره ها

به امیدخبری تازه زهم میمانیم

 

**********

 

گاهی آنقدر مزخرف میشوم که برای دیگران قابل درک نیستم!

حتی عزیزترین کسم را از خود می رانم

اما آن لحظه در دلم آرزو می کنم که عزیزم در دلش بگوید

میدانم دست خودت نیست!

درکت میکنم!

   

  **********

 

حالا که میروی کمی آهسته قدم بردار!

نترس دل شکسته ام به پای تو نمیرسد

لطفأ پشت سرت در زندگی را ببند!

خسته ام

 

**********

 

هر دو از ته “دل” می گوییم

من حرف هایم را تو دروغهایت را

 

**********


هی رفیق!

حسادت نکن

بعد ازتو فقط خاک مرا سخت در آغوش میگیرد

 

**********

 

فرقی ندارد

شرق یا غرب شمال یا جنوب!

من تورا به هرجهت دوست دارم

 

**********

 

برم نمی گردانی ؟

یک طرفم سرخ شده

 

**********

 

صدای دهل که هیچ!

صور اسرافیل هم بیدار نمیکند بخت به خواب رفته ی مرا

 

**********

 

این منم  در آستانه ی فروپاشی!

باز آمدم به جایی که تعلق دارم ولی پر از حرف های نگفته..

خلوت میکنم با خاطراتم!

دوباره می نویسم از بی کسی هایم از حرفهایی که واهمه دارم!

یک درد پر از رویاهای واهی!

آستانه ی درد من بلند است

این بار تنهاتر از همیشه

 

**********

 

دلم می خواهد کسی باشد

کسی که یک عالم برایش کسی باشم!

   

وبــــــــــــــــــلاگ آشـــــــــــــــــیانه

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد