بی آشیونه

بی آشیونه

♥♥♥ اس ام اس - دلنوشتـــــه ها - شعر - داستان - عکس نوشته - سرگرمی - گالری - جک و لطیفه - عاشقــــــــــــــــــــانه ها ♥♥♥
بی آشیونه

بی آشیونه

♥♥♥ اس ام اس - دلنوشتـــــه ها - شعر - داستان - عکس نوشته - سرگرمی - گالری - جک و لطیفه - عاشقــــــــــــــــــــانه ها ♥♥♥

دانلود اصطلاحات انگلیسی

دانلود اصطلاحات انگلیسی کاربردی در فایل  pdf
حجم: 212KB
از دست ندین قشنگه

دانلود والپیپر سری اول

دانلود مجموعه والپیپر در سایز 400*240

موضوع:طبیعت

تعداد:20

لینک دانلود


داستان کوتاه و زیبای “چقدر لبخند بدهکاریم؟”

داستان کوتاه و زیبای “چقدر لبخند بدهکاریم؟”


ایستاده‌ام توی صف ساندویچی که ناهار امروزم را سرپایی و در اسرع وقت بخورم و برگردم شرکت. از مواقعی که خوردن، فقط برای سیر شدن است و قرار نیست از آن چیزی که می‌جوی و می‌بلعی لذت ببری، بیزارم. به اعتقاد من حتی وقتی درب باک ماشین را باز می‌کنی تا معده‌اش را از بنزین پر کنی، ماشین چنان لذتی می‌برد و چنان کیفی می‌کند که اگر می‌توانست چیزی بگوید، حداقلش یک “آخیش!” یا “به به!” بود. حالا من ایستاده‌ام توی صف ساندویچی،‌ فقط برای این که خودم را سیر کنم و بدون آخیش و به به برگردم سر کارم.
نوبتم که می‌شود فروشنده با لبخندی که صورتش را دوست داشتنی کرده سفارش غذا را می‌گیرد و بدون آن که قبضی دستم بدهد می‌رود سراغ نفر بعدی.می‌ایستم کنار، زیر سایهء یک درخت و به جمعیتی که جلوی این اغذیه فروشی کوچک جمع شده‌اند نگاه می‌کنم، که آیا اینها هم مثل من فقط برای سیر شدن آمده‌اند یا واقعا از خوردن یک ساندویچ معمولی لذت می‌برند. آقای فروشندهء خندان صدایم می‌کنم و غذایم را می‌دهد، بدون آن که حرفی از پول بزند.
ادامه مطلب ...

اس ام اس جک

اس ام اس جک جدید 92


من هنوز هم نفهمیدم چرا دخترا برا بستن دکمه های مانتوشونم میرن جلو آیینه وایمیستن ؟

* * * * * *

خوبیه سرما خوردگی اینه که هر وقت دست میکنی تو بینیت دست پر برمیگردی


ادامه مطلب ...

پایانه تلخ

خدا کنه بارون بباره

آخه تو رو یادم میاره

یاد اون روزا که بودیم با هم

غم و غصه ای نداشتیم واسه هم

اگه یه روز از هم بودیم بی خبر

شب خوابمون نمی برد تا سحر

دل هامون رو به هم گره زدیم

تا ابد با هم بمونیم عهد کرده بودیم

شاید فقط خدا می دونست که

عشق ما دوتا خیلی پاکه

لا اقل خوبه اون می دونه

پس چرا زندگی میکنیم جداگونه

دیگه نیستی، سرم رو شونه هات بزارم

نوازشم کنی وقتی که بی قرارم

کارم این شده گریه و زاری

دور از منی ، چشم انتظاری؟

دیگه نیستی به کی بگم همنفسم

به کی بگم که بودی همه کسم

روزای آخر اینو حس می کردم

واست غریبه بودن دستای سردم

زدی زیره حرفات عهدتو شکستی

نگفتی می میرم بری ، دل به کی بستی؟

قرار بود تا ابد با هم بمونیم

از ته دل برای هم آواز بخونیم

قرار نبود که قلبه من تنها بشه

بره و بشکنه بغضش رو یه گوشه

حالا که رفتی از خدا می خوام صبرم بده

الهی اون دلت رو نشکنه واسه همیشه

آرزومه ببینمت یه باره دیگه بهت بگم تنهام گذاشتی عیبی نداره

من تو رو می بخشم اما بهم بگو اندازه ی من دوست داره؟؟! 

حامد نیک نژاد