بی آشیونه

بی آشیونه

♥♥♥ اس ام اس - دلنوشتـــــه ها - شعر - داستان - عکس نوشته - سرگرمی - گالری - جک و لطیفه - عاشقــــــــــــــــــــانه ها ♥♥♥
بی آشیونه

بی آشیونه

♥♥♥ اس ام اس - دلنوشتـــــه ها - شعر - داستان - عکس نوشته - سرگرمی - گالری - جک و لطیفه - عاشقــــــــــــــــــــانه ها ♥♥♥

اس ام اس سری اول



دستهایش با من

چشمهایش در خیابان

دلش …

این یکی را نمی خواهم بدانم

لعنت به دل هرزه ات…


**********

 

هی لعنتی

رفتی؟

به درک!

وعده ی ما آن روزی باشد که برای نوازش دستهایم مهربانیم

و حتی شنیدن صدایم مثل سگ له له بزنی!

آنروز اگر پشت گوشت را دیدی مراهم خواهی دید!

 

**********

 

هی رفیق!

بغض هایم را مسخره نکن!

به سه نقطه های آخر حرف هایم نخند!

تمام زندگیم نقطه چین است!

اینها تمام نوشته های تاریکی ذهن و دنیای من است…

اینجا کلبه ی وحشت من است!

چرخ و فلک خاطره هاست…

سکوت چشمها و سرسره ی بغض هاست…

در دنیای تاریک و سیاه من خبری از گل و درخت نیست!

روشنی نیست…
سیاهی مطلق است…!

دوست خوب من! 
سکوت کن و رد شو!

چشمهایت را ببند تا تن لش زندگی مرده ام را نبینی!

گوشهایت را بگیر تا صدای ناله ها و زجه زدن هایم را نشنوی!

در دنیای من؛بی کسی دلتنگی و حسرت بیداد میکند…!

اینجا من هستم و من و من!

اینجا بجز من و بغضهایم چیز دیگری نیست!

هیچی نگو… 
نخند… اشک نریز… ترحم نکن…
فقط رد شو…!

 

**********

 

نشسته ام

خسته ام!

دیگر قایق نمیسازم!

پشت دریاها هرخبری که می خواهد باشد ، باشد

وقتی از تو خبری نیست قایق می خواهم چکار؟

مرا همین جزیره ی کوچک تنهایی هایم بس است !

 

**********

 

بغض یعنی

خونه ی سوت و کور

خاطره های پرهیاهو

حسرت های پی در پی

حرف های زننده ی اطرافیان

مرگ بی صدای اشک ها روی گونه هایت

لحظه های بدون آرامش و سفره ای رنگین ولی خالی از حضور پدر و مادر

 

**********

 

تنهایی یعنی

آرزوی مرگ کنی تا حتی شده برای تشیع جنازت

یه عده دورت جمع بشن

 

  **********


میدونی دلم چی میخواد؟

خدا بیاد بهم بگه

دیوونم کردی بیا اینم همونی که می خواستی!

 
**********


هی پسر من یک زنم!

اما زخمی که به دلم گذاشتی

عمیق تر از پک های مردانه ای است که تو هر روز به سیگارت میزنی

 
**********


من فهمیدم که سرنوشت نیز ارثی است

استرس هایم را

تمام شب گریه هایم را

و تمام این تنهایی ها را

مدیون مادرم هستم

اما من دیگر باردار نمیشوم که بعدها

فرزندم با چشمان پف کرده و قرمز

سر قبرم گریه و زاری کند

 
**********


ساده میگیرم

ساده میگذرم

بلندمیخندم وباهر سازی میرقصم

نه اینکه دلخوشم و شادم و از هفت دولت آزادم!

مدت طولانیست که شکستم زمین خوردم سختی دیدم گریه کردم

وحالا برای زنده ماندن خودم را به کوچه ی علی چپ زده ام

روحم بزرگ نیست دردم عمیق است

میخندم تاجای زخم ها را نبینی

 
**********

 

مرا کم ولی همیشه دوست بدار

این وزن آواز من است

 
**********

 

دردهایم در آغوش کسی مداوا می شدند که می دانست

با رفتنش بزرگترین درد دنیا از آن من میشود!

اما رفت …

 
**********

 

چقدر دوست داشتنی هستند
آدم هایی که شبیه حرف هایشان هستند

 
**********

 

دنیای تو رنگارنگ است و دنیای من سیاه!

یک رنگیه من به همه ی دنیای تو می ارزد

 
**********


شبیه مورچه ای زیر پا لگد شده ام

زیر آوار نبودنت


وبـــــــــــــــــــلاگ آشــــــــــــــیانه



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد