بی آشیونه

بی آشیونه

♥♥♥ اس ام اس - دلنوشتـــــه ها - شعر - داستان - عکس نوشته - سرگرمی - گالری - جک و لطیفه - عاشقــــــــــــــــــــانه ها ♥♥♥
بی آشیونه

بی آشیونه

♥♥♥ اس ام اس - دلنوشتـــــه ها - شعر - داستان - عکس نوشته - سرگرمی - گالری - جک و لطیفه - عاشقــــــــــــــــــــانه ها ♥♥♥

اس ام اس دلتنگی و تنهایی خرداد 93

 
 

حالم را پرسیدند ؛ گفتم روبه راهم ! نمی دانند رو به راهی هستم که تو رفته ای!!!

 

************


در سایه دلشکستگی پیر شدم ؛ غم خوردم و با غمت نمک گیر شدم ؛ تا آمدم آشنای قلبت باشم ؛ گفتی که من از غریبه ها سیر شدم

  
************

  

باز هم شب شد و و من هنوز بی عشق تو از تمام رویا ها دلگیرم
امشب درانتظار یک شب به خیر تا صبح بیدار خواهم ماند اما تو چشماهای زیبایت را به رویاها بسپار

   

************


چه اشتباه فاحشی !!! او عشق من بود و من تجربه او

 
************


تمام حکم های دل در دستم بود ولی باز هم به دستان تو باختند

 
************


شکستن یک دل چقدر قدرت میخواست که پنداشتی تو قویترین بودی !!!؟


************


دلم آغوش مى خواد نه مرد نه زن.
خدایا به زمین نمى آیى…؟

 
************


اگر آمدى به دلت بد نیار
شهر همان شهر است و کوچه همان کوچه خانه همان ؛ تنها من کمى مرده ام!

 

************

مــگـــر چـنـد بــار بــه دنـیـا آمــده ایـــم
کــه ایــن هــمـه مــی مــیـریـــم !؟


************

 

یادت هست فقط میگفتی لب تر کن
لب که هیچ چشمانم را تر کردم ولی باز ترکم کردی.. 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد