بی آشیونه

بی آشیونه

♥♥♥ اس ام اس - دلنوشتـــــه ها - شعر - داستان - عکس نوشته - سرگرمی - گالری - جک و لطیفه - عاشقــــــــــــــــــــانه ها ♥♥♥
بی آشیونه

بی آشیونه

♥♥♥ اس ام اس - دلنوشتـــــه ها - شعر - داستان - عکس نوشته - سرگرمی - گالری - جک و لطیفه - عاشقــــــــــــــــــــانه ها ♥♥♥

اس ام اس سری دوم


سنگ،کاغذ،قیچی بازی میکردیم باهم

من سنگ آوردم کاغذ آورد مچالم کرد!

کاغذ آوردم او قیچی آورد بریدم!

قیچی آوردم سنگ آورد منو شکست!

و اینگونه مرا له کرد برید و شکست!

در تمام بازی،نگاه من به او بود که چطور برای خرد کردنم تلاش میکند

باشه عزیزم تو بردی…


**********

 

هی لعنتی

چگونه تنت را به او سپرده ای

درحالی که هنوز بوی تن من را میداد؟

 
**********

 

سنگین کام میگیری زن

در این سرمای خیابان و برگ ریزان خزان

به یاد کدام عشق خاطراتت را دود میکنی؟

 
**********


خط خطی های ذهن خسته ی من!

پشیمان میشوی از رها کردنم

همچون کودکی که در شلوغی بازار دست مادرش را

 
**********


سرنوشتی دارم پر از خطوط سرگردان و مبهم

دلتنگ کسی هستم که روزی قرار بود

برای همیشه کنارم بمونه و دوستم داشته باشه

 

 **********


لبخند بزن!

برآمدگی گونه هایت توان آن را دارد که

امید از دست رفته ام را بازگرداند

 
**********


حرف هایی از جنس بغض

همین حوالی یک دختری پشت پنجره خیره به بیرون

انتظار کسی را میکشد که خیلی وقت است که از آمدن دست کشیده

 
**********


و گفتی که دیگر تورا نمیخواهم و بروم پی کارم!

آری راست میگفتی رفیق!

اما ببین هنوز شبا بخاطر عذاب وجدان حرفا و کارای که کردی بیداری!

من به همینم دلخوشم!

تو خوش باش با…

 
**********


چه چیز در این جهان غریبانه تر از

دختری است که تنهایی اش را بغل میکند و می بوسد!

اما حاضر نیست کسی را دوست داشته باشد

 
**********


دیگر از درمان غم من گذشته است

دلت را دریاب بیماریم مسری است

 
**********


در خاطره ی کسی ماندگاری که

لحظه های نبودنت را با تمامی دنیا معامله نمی کند

 
**********


خدایا

من میدانم تو هم میدانی که شدنی نیست

لمس دستان پدر و مادرم یک آرزوی محال است

 
**********


مراهمینگونه که بد هستم دوست داشته باش

خوبها راهمه دوست دارند!


وبــــــــــــــــــلاگ آشـــــــــــــــــیانه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد