بی آشیونه

بی آشیونه

♥♥♥ اس ام اس - دلنوشتـــــه ها - شعر - داستان - عکس نوشته - سرگرمی - گالری - جک و لطیفه - عاشقــــــــــــــــــــانه ها ♥♥♥
بی آشیونه

بی آشیونه

♥♥♥ اس ام اس - دلنوشتـــــه ها - شعر - داستان - عکس نوشته - سرگرمی - گالری - جک و لطیفه - عاشقــــــــــــــــــــانه ها ♥♥♥

اس ام اس دلتنگی و تنهایی خرداد 93

 
 

حالم را پرسیدند ؛ گفتم روبه راهم ! نمی دانند رو به راهی هستم که تو رفته ای!!!

 

************


در سایه دلشکستگی پیر شدم ؛ غم خوردم و با غمت نمک گیر شدم ؛ تا آمدم آشنای قلبت باشم ؛ گفتی که من از غریبه ها سیر شدم

  
************

  

باز هم شب شد و و من هنوز بی عشق تو از تمام رویا ها دلگیرم
امشب درانتظار یک شب به خیر تا صبح بیدار خواهم ماند اما تو چشماهای زیبایت را به رویاها بسپار

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه خرداد 93

  

دو نگاهی که کردمت همه عمر ، نرود تا قیامت از یادم

نگاه اولین که دل بردی ، نگاه آخرین که جان دادم ...

 

************

 

به چه مانند کنم در همه آفاق تو را / هر چه در ذهن من آمد تو از آن خوب تری ... 

 

************

 

یک صندلی خالی کنار رویاهام از آن توست بنشینی یا بروی ، دوستت دارم ...

 

************

 

حمد میگویم خدای مهربان / خالق و سازنده این مکان

آفریده این زمین و آسمان / کاینات و جمله موجود آن ...

  

ادامه مطلب ...